پاورپوینت بررسی پیشگیری از حوادث صنعتی در 67 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
تعداد صفحات | 67 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مهندسی صنایع |
پاورپوینت بررسی پیشگیری از حوادث صنعتی در 67 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
بخشی از متن:
تاریخچه ایمنی:
ایمنی در جهان
* شروع فعالیت: 250 سال قبل
*اولین تشکیلات ایمنی : فرانسه
*بعد انگلیس و بعد امریکا
ایمنی در ایران
اولین ایستگاه آتش نشانی : 1288 ه.ش - تبریز
سال1303 ه.ش - تهران
چرا باید به ایمنی بها داد؟
nایمنی در جهت حفظ نیروی انسانی
ایمنی در جهت افزایش بهره وری
ایمنی در جهت کاهش خسارات مالی
ایمنیSAFETY
در لغت بمعنای امنیت آسایش و سلامتی است ؛
اما در سیستم عبارت است از درجه دوری از خطر ، رهائی از رویارویی با آسیب و مصونیت در برابر جراحت و نابودی
حادثه: اتفاق ناخواسته ای
که منجر به مرگ، بیماری، صدمه، زیان و سایر خسارات گردد.
پاورپوینت درس عناصر و جزییات، بررسی پنجره ها در 84 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
تعداد صفحات | 84 |
حجم | 12 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | معماری و شهرسازی |
پاورپوینت درس عناصر و جزییات، بررسی پنجره ها در 84 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست :
مقدمه
پیش گفتار
تاریخچه
کاربردهای پنجره
انواع پنجره
روش نصب پنجره
سیستم پنجره های دو جداره نوین
پنجره های دوجداره UPVC
عکس ها و تصاویر
مقدمه:
امروزه برای معماری و آرایش پنجره ها امکانات قابل توجهی موجود است.این امکانات به نسبت گذشته بیش تر شده است.با صرف وقت و دقت عمل به نتیجه های خوبی می توان رسید.
اگر پنجره از معماری زیبا و با ارزشی برخوردار است،یا مشرف به منظره ای رویایی است،بهتر است که ترکیب آن بهم نخورد.اگراز نظر شما خلوت در اولویت است و یا اتلاف انرژی مد نظر است،می توان پوششی طراحی کرد که از جذابیت پنجره نکاهد و در عین حال با شگردهای خلاقانه آن را جالب توجه درآورد.در واقع می توان گفت پنجره ها همان چشم های بنا می باشند.
پاورپوینت بررسی مدیران موفق، درس رفتار سازمانی پیشرفته در40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 40 |
حجم | 3 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت بررسی مدیران موفق، درس رفتار سازمانی پیشرفته در40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
بخشی از متن :
تعاریف مدیریت از دیدگاه مدیران برجسته ایران
مدیریت یعنی فن قضاوت کردن مدیر یعنی قضاوت کننده خوب (مهندس محمد رضا حیدری مدیر عامل شرکت تک لاد)
مدیریت یعنی علم و هنر استفاده بهینه و جهت دادن مناسب به امکانات موجود(امیر عابدیان مدیر عامل شرکت ایران ارقام )
مدیریت یعنی روش تبدیل بالقوه ها به بالفعل (مهندس علی اکبر ادیب مدیر عامل توسعه آب و گاز ایران )
مدیریت یعنی کسب اطلاعات برای استفاده از فرصتها (مرتضی میثمی فرد -مدیر عامل شرکت تک ماکارون )
داشتن نگرش عمیق و ژرف نگری از تحولات شتابنده محیطی و کلان نگری که حاصل توجه عمیق به آینده است نیاز مدیران کشور است. مدیران قرن بیست و یکم منتظر نمی مانند تا فرصت به سراغ آنان برود بلکه می دانند تغییر سکه ای است که دو رو دارد که یک روی آن فرصت و روی دیگر آن تهدید است. مدیران عصر حاضر بایستــی ضمن دارابودن توانایی شناسایی و بهره برداری از فرصتها، هنر تبدیل تهدید به فرصت را نیز بدانند. هنر بهره برداری از تغییر ناشی از انقلاب فناوری مهمترین هنر مدیران امروز است. همه چیز در جهان در حال دگرگونی و تغییر است. به قول مایکل دل تنها چیز ثابت خود تغییر است
چگونه یک مدیر موفق می شود و چگونه بعضی مدیران موفق ترند؟
مدیربودن برخلاف ظاهر آن کار ساده ای نیست به علت اینکه عقیده ها و خواسته ها و سلیقه ها و درخواستهای متفاوت وگاه متضاد که هیچ وقت مشابه هم نیستند و اتفاقاتی که هر روز در برابر مدیریت اظهار وجود می کنند با روزهای قبل کاملا متفاوت است ، و فشار کاری که به آن وارد می کنند تنش زا ست و این مدیر است که باید با برد باری و شکیبا ئی خود بر تمامی این مشکلات فایق آید مدیری موفق تر است که با شناخت بیشتر کارکنان و درک اینکه کارکنان چگونه به پستهای خود نگریسته و عمل کرده اند و عکس العملی که آنها در مقابل اتفاقات نشان می دهند می توان مدیریت نمود. یکی از ویژگیهای مهم مدیریت شناخت هرچه بیشتر ویژگیهای فردی کارکنان است که مورد شناسائی قرار گرفته باشد که مستلزم برنامه ریزی آگاهانه وسعی و تلاش فعالانه است.
پاورپوینت بررسی امنیت در شبکه های بیسیم در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
تعداد صفحات | 19 |
حجم | 8 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات |
پاورپوینت بررسی امنیت در شبکه های بیسیم در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
شبکه بی سیم 802.11 بدون هیچ پوششی می باشد:
رشد انفجاری در شبکه های بی سیم طی چند سال گذشته نشان دهنده رشد سریع اینترنت در دهه گذشته می باشد.
در طول آغاز دوره کاری اینترنت ،سازمانها و نهادها بدون توجه به امنیت سیستم یا شبکه شان به اینترنت متصل می شوند ، با گذشت زمان ،معلوم شد که برخی اشکالات امنیتی برای جلوگیری از بهره بر داری از منابع وصل شده موجود می باشد.معمولاُ سازمانها،به منظور حفظ منابع داخلی شان،یک فایروال اینترنتی خریداری و نصب می کردند.
ما معتقد هستیم نقاط دست یابی بیسیم فعلی مسا ئل امنیتی بیشتری نسبت به اتصالات اولیه اینترنت از خود بروز می دهند .تعداد زیادی از سازمانها بر اساس متون نوشته شده، معتقد هستند که امنیت فراهم شده از طریق نقاط دستیابی بیسیم گسترش یافته آنها برای جلوگیری از دستیابی و کاربرد بدون اجازه موثرو کافی می باشد.
متاًسفانه ،هیچ چیز نمی تواند دوراز واقعیت بماند .ضمن اینکه نقاط دستیابی فعلی چند مکانیسم امنیتی متعدد فراهم می کند ، کار ما با کار دیگران ترکیب شده و نشان می دهد که تمامی این مکانیسم ها ،کاملاٌَ بی فایده می باشند .
در نتیجه سازمانها با داشتن شبکه های بی سیم گسترش یافته نسبت به کار برد بی اجازه و دستیابی به زیر ساخت داخلی شان آسیب پذیرمی باشند.
پاورپوینت بررسی بازاریابی خلاق در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 2 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | بازاریابی |
پاورپوینت بررسی بازاریابی خلاق در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فصل اول :
سیر تکاملی بازارها و پویایی رقابت
بنا به دلایل زیر نیل به موفقیت در شروع قرن 21 دشوار می باشد :
•کانالهای عرضه در اختیار تعداد کمتری از توزیع کنندگان ولی با قدرت زیاد ، متمرکز شده اند .
•گرچه شمار رقبا [تولید کنندگان ] کاهش یافته اما آنها با توجه به موارد زیر شروع به معرفی مارکهای بیشتر با بازار کرده اند .
الف) نیازبه سازگاری محصولات با نیازها و خواسته ها
ب) به دلیل مقابله مطمئن تر در مقابل حملات رقابتی
ج ) مذاکره بهتر با توزیع کنندگان
کوتاه شدن دوره عمر محصول به دلایل
الف) کم هزینه بودن عرضه مارک جدید .
ب) برای بقا در رقابت با رقبای قوی نیاز به عرضه مارکهای جدید است .
ج) به دلیل خواست مصرف کنندگان .
جایگزینی با صرف و ارزان تر از تعمیر : مثلاً خرید یک ماشین تراش جدید از لحاظ زمان و قیمت با صرفه تر از تعمیر ماشین تراش معیوب قدیمی است که به این امر پذیرش مصرفی بدون محصولات گفته می شود .
فناوری دیجیتال که ظهور خدمات و محصولات جدید را تسهیل کرده است .
افزایش تعداد مارکهای تجاری ثبت شده و حق امتیازها
افزایش انواع متنوع از یک محصول خاص و مشخص برای مثال در یک مجله ماشین چند نوع نمارک ، مدل و نوع مختلف وجود دارد .
بخش بندی زیاد از حد بازارها که یافتن کانونهای سودآور را مشکل می سازد .
به دلیل تعدد زمانه و تبلیغات زیاد انواع مختلف محصولات که هر شهروند روزانه با آن روبرو می شود عرضه محصولات جدید را مشکل ساخته است .
مصرف کنندگان به افرادی سخت گیر و مشکل پسند تبدیل شده اتند و بنابراین شرکتها ممکن است ادعای تازگی و نوظهوری را تنها روش جلب توجه محصول خود قرار دهند .
بنا به موارد ذکر شده در بالا نتیجه می گیریم که بازارها بسیار رقابتی هستند .
فصل دوم :
تفاوت قوت و ضعف تفکر بازاریابی سنتی
فرآیند بازاریابی ، دارای مراحلی خاص است که شناسایی نیازها به عنوان نقطه شروع آن است ولی متأسفانه این شناسایی نیاز ما دقیق نسبت و خلاقانه شناسایی نمی شود مثلاً ماست را فقط برای رفع نیاز گرسنگی در نظر می گیریم ولی فکر نمی کنیم که ماست مس تواند تشنگی را نیز بر طرف سازد .
گام بعدی انتخاب بازار است که طبق تعریف بازار عبارت است مجموعه ای از اشخاص یا موفقیتها که در آن ، محصول عرضه شده ؛می تواند نیاز های مختلف آنها را بر طرف کند این امر (شرح و تعریف بازار ) معایب و مزایایی دارد ، مزایای آن این است که توسعه استراتژی ها ی اصلی بازاریابی ، شامل بخش بندی و جایگاه یابی را تسهیل می کند و عیب آن این است که باعث می شود افرادی که در تعریف بازار قرار ندارند را در نظر نگیریم . امروزه تمام کالاها و خدمات عرضه شده در هر کشوری در طبقه ای خاص و سرانجام در طبقه ای فرعی گنجانده شده است . برای مثال 4 عنصر در مثال زیر که طبقات فرعی را تشکیل می دهند با هم ادغام شده اند . تا طبقه ای اصلی به نام « مطبوعات روزانه اقتصادی » را در بازار در اطلاعات طراحی کنند . طبقات فرعی در مثال بدین گونه است :