picfiledl

دانلود جزوات کلاسی – کتابهای دانشگاهی – پایان نامه- دست نوشته های کلاسی – پروژه – نمونه سوالات طول ترم اساتید – حل المسائل – مقاله – گزارش کارآموزی

picfiledl

دانلود جزوات کلاسی – کتابهای دانشگاهی – پایان نامه- دست نوشته های کلاسی – پروژه – نمونه سوالات طول ترم اساتید – حل المسائل – مقاله – گزارش کارآموزی

دانلود ترجمه مقاله ساخت یک مدل مفهومی سبک جدید داده ی مغزی برای انفورماتیک مغز اصولی

ترجمه مقاله ساخت یک مدل مفهومی سبک جدید داده ی مغزی برای انفورماتیک مغز اصولی

ترجمه مقاله ساخت یک مدل مفهومی سبک جدید داده ی مغزی برای انفورماتیک مغز اصولی در 33 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله ساخت یک مدل مفهومی سبک جدید داده ی مغزی برای انفورماتیک مغز اصولی در 33 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

ساخت یک مدل مفهومی سبک جدید داده ی مغزی برای انفورماتیک مغز اصولی

عنوان انگلیسی :

Constructing a New-Style Conceptual Model of Brain Data for Systematic Brain Informatics

تعداد صفحات فارسی : 33 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2165

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2165.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 35 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
توسعه علم مغز منجر به افزایش وسیع داده های مغزی شده است. برای تامین شرایط یک متدولوژی اصولی از انفورماتیک مغزی (BI)، این مقاله، یک مدل مفهومی از داده های مغزی، موسوم به مغز- داده را ارائه میدهد، که به طور صریحی، روابط مختلف بین منابع متعدد داده های مغز انسانی را  با توجه به ابعاد مهم و قابلیتهای سیستم های پردازش اطلاعات انسان (HIPS) نشان میدهد. یک چارچوب چند بعدی و یک رویکرد مدلسازی هستی شناسی مبتنی بر متدولوژی BI ، میتواند برای اجرای یک مغز- داده بکار رود. مغز-داده، منشاء های BI مبتنی بر مغز داده و داده های مغزی ناهمگن، میتوانند برای ساخت یک مرکز داده ی مغزی مبتنی بر مغز- داده بکار روند که یک چارچوب کلی را برای تلفیق داده ها، اطلاعات و دانش حاصل از فرایند تحقیقات کلی برای مطالعه ی BI اصولی را فراهم می آورد. چنین رویکرد مدلسازی مغز داده ای، یک شیوه اساسا جدید را برای مدلسازی مفهومی حیطه گرای داده های مغزی، نشان میدهد که یک فرایند کلی را از بررسی اصولی مکانیسم های پردازش اطلاعات انسانی، مدلسازی میکند.






Abstract

The development of brain science has led to a vast increase of brain data. To meet requirements of a systematic methodology of Brain Informatics (BI), this paper proposes a new conceptual model of brain data, namely Data-Brain, which explicitly represents various relationships among multiple human brain data sources, with respect to all major aspects and capabilities of human information processing systems (HIPS). A multidimension framework and a BI methodology-based ontological modeling approach have been developed to implement a Data-Brain. The Data-Brain, Data-Brain-based BI provenances, and heterogeneous brain data can be used to construct a Data-Brain-based brain data center which provides a global framework to integrate data, information, and knowledge coming from the whole research process for systematic BI study. Such a Data-Brain modeling approach represents a radically new way for domain-driven conceptual modeling of brain data, which models a whole process of systematically investigating human information processing mechanisms.





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله پیش بینی شخصیت کاربر با کاوش در تعاملات اجتماعی در فیس بوک

ترجمه مقاله پیش بینی شخصیت کاربر با کاوش در تعاملات اجتماعی در فیس بوک

ترجمه مقاله پیش بینی شخصیت کاربر با کاوش در تعاملات اجتماعی در فیس بوک در 23 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله پیش بینی شخصیت کاربر با کاوش در تعاملات اجتماعی در فیس بوک در 23 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


عنوان فارسی :

پیش بینی شخصیت کاربر با کاوش در تعاملات اجتماعی در فیس بوک

عنوان انگلیسی :

Predicting user personality by mining social interactions in Facebook

تعداد صفحات فارسی : 23 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2036

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2036.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 27 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
اپلیکیشن های تطبیقی ممکن است از داشتن مدلهای شخصیت کاربران برای تطبیق طبق رفتارشان، بهره ببرند.انواع گسترده ای از حوزه ها وجود دارند که در آنها این مسئله ممکن است مفید باشد، یعنی فناوری های کمک کننده، یادگیری الکترونیکی، تجارت الکترونیک، مراقبت از سلامت یا سیستم های توصیه کننده  و بقیه موارد.رایج ترین راه کار استفاده شده برای کسب شخصیت کاربر از درخواست پر کردن پرسشنامه ها از کاربر تشکیل میشود. با این وجود، از یک سو، بدست آوردن شخصیت کاربر به گونه ای که تا حد امکان بدون جسارت باشد، مطلوب خواهد بود، و در عین حال با قابلیت اطمینان مدل ساخته شده، سازگار باشد.از سوی دیگر، فرضیه ی ما این است که کاربران دارای شخصیت مشابه، انتظار میرود ،الگوهای رفتاری مشترک را در زمان تعامل از طریق شبکه های اجتماعی مجازی، نشان دهند و این الگوها ممکن است برای پیش بینی تمایل شخصیت یک کاربر، مورد کاوش قرار گیرند. با هدف استنباط شخصیت از  تحلیل تعاملات کاربر در شبکه های اجتماعی ،ما TP2010 را توسعه داده ایم،که یک اپلیکیشن فیس بوک است.آن برای جمع اوری اطلاعات در زمینه ی ویژگی های شخصیتی بیش از 20.000 کاربر ، در طول تعاملات در فیس بوک، بکار رفته است.بر اساس کل داده های جمع اوری شده، رده بندی کننده های خودکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشینی مختلف، با هدف جستجوی الگوهای تعامل، آموزش دیدند که اطلاعاتی را در زمینه ی صفات شخصیت کاربران ارائه میدهد.این رده بندی کننده ها میتوانند شخصیت کاربر را پیش بینی نمایند که از پارامترهای مربوط به تعاملات کاربران شروع میشود همانند تعداد دوستان یا تعداد وال پست ها.نتایج نشان میدهد رده بندی کننده ها دارای میزان دقت بالایی هستند ،دستاورد پیشنهاد شده را به یک روش قابل اعتماد برای پیش بینی شخصیت کاربر، تبدیل میکنند.






Abstract

Adaptive applications may benefit from having models of users’ personality to adapt their behavior accordingly. There is a wide variety of domains in which this can be useful, i.e., assistive technologies, e-learning, e-commerce, health care or recommender systems, among others. The most commonly used procedure to obtain the user personality consists of asking the user to fill in questionnaires. However, on one hand, it would be desirableto obtain the user personality as unobtrusively as possible, yet without compromising the reliability of the model built. On the other hand, our hypothesis is that users with similar personality are expected to show common behavioral patterns when interacting through virtual social networks, and that these patterns can be mined in order to predict the tendency of a user personality. With the goal of inferring personality from the analysis of user interactions within social networks, we have developed TP2010, a Facebook application. It has been used to collect information about the personality traits of more than 20,000 users, along with their interactions within Facebook. Based on all the collected data, automatic classifiers were trained by using different machine-learning techniques, with the purpose of looking for interaction patterns that provide information about the users’ personality traits. These classifiers are able to predict user personality starting from parameters related to user interactions, such as the number of friends or the number of wall posts. The results show that the classifiers have a high level of accuracy, making the proposed approach a reliable method for predicting the user personality Elsevier Inc.





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه جامع از پارامترهایی که در محیط فیزیکی بر روی تمرکز دانشجویان در طول درس با استفاده از اینترنت اشیا

ترجمه مقاله یک مطالعه جامع از پارامترهایی که در محیط فیزیکی بر روی تمرکز دانشجویان در طول درس با استفاده از اینترنت اشیا اثر میگذارد

ترجمه مقاله یک مطالعه جامع از پارامترهایی که در محیط فیزیکی بر روی تمرکز دانشجویان در طول درس با استفاده از اینترنت اشیا اثر میگذارد در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله یک مطالعه جامع از پارامترهایی که در محیط فیزیکی بر روی تمرکز دانشجویان در طول درس با استفاده از  اینترنت اشیا اثر میگذارد در 13 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


عنوان فارسی :

یک مطالعه جامع از پارامترهایی که در محیط فیزیکی بر روی تمرکز دانشجویان در طول درس با استفاده از  اینترنت اشیا اثر میگذارد

عنوان انگلیسی :

A comprehensive study of parameters in physical environment that impact students’ focus during lecture using Internet of Things

تعداد صفحات فارسی : 13 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2104

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2104.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 16 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
ما اثر چندین پارامتر محیط فیزیکی را در یک کلاس درس بر روی تمرکز دانشجویان توصیف و تجزیه و تحلیل می نماییم، در این جا عبارت "مرکز توجه" به احساسات ذهنی دانشجویان در مورد توانایی آنها برای تمرکز بر درس در یک لحظه ی فرضی اشاره دارد.ما چندین پارامتر را در یک محیط کلاس درس واقعی با استفاده از دستگاه های هوشمند کم هزینه اندازه گیری کرده ایم. تحقیقات مبتنی بر مجموعه داده های جمع آوری شده از 14 درس ضبط شده است که 197 دانشجو در آن حضور داشتند. ما 5 پارامتر محیط فیزیکی را اندازه گیری کرده ایم و 22 خصوصیت را از صدای مدرس استخراج کرده ایم. پس از تحلیل اندازه گیری جمع آوری شده، ما هشت پارامتر را شناسایی کرده بودیم که اثبات شده است دارای مقادیر متفاوت آماری برای بخشهای "متمرکز" و "نامتمرکز" هستند. ما از مجموعه داده ی کسب شده برای محک زدن رده بندی کننده های مختلف استفاده نمودیم و  رده بندی کننده AdaBoost M1 دارای بهترین دقت شناسایی کلی است (86.78%). پس از انجام سری آزمایشات مکمل، ما سه پارامتر را شناسایی کردیم که میتواند از مجموعه داده اصلی بدون تغییر صحت رده بندی کننده حذف شود، که 5 پارامتر ناهمبسته را ترک کرد که نشان داده شده است دارای اثر معناداری بر تمرکز دانشجو است.






Abstract

We describe and analyze the impact of several parameters of the physical environment in a classroom on students’ focus, where the term ‘‘focus’’ refers to the students’ subjective feeling of their ability to concentrate on a lecture at a given moment. The primary goal is to identify those parameters that significantly affect students’ focus during the lectures. We had measured several parameters in a real classroom environment using different low-cost smart devices. The research is based on the dataset collected from 14 recorded lectures attended by 197 students. We had measured five parameters of the physical environment and extracted 22 features from the lecturer’s voice. After analyzing collected measurements, we had identified eight parameters that have shown to have statistically different values for ‘‘focused’’ and ‘‘not focused’’ segments. We used obtained dataset to test different classifiers and their ability to correctly classify ‘‘focused’’ against ‘‘not focused’’ segments of the lectures. We found out that AdaBoost M1 classifier had the best overall recognition accuracy (86.78%). After performing additional series of trials we identified three parameters that could be removed from the original dataset without changing classifier’s accuracy, which left us five uncorrelated parameters that have shown to have significant impact on students’ focus.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)و عملکرد مدیریت شده

ترجمه مقاله شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)و عملکرد مدیریت شده

ترجمه مقاله شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)و عملکرد مدیریت شده در 20 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)و عملکرد مدیریت شده در 20 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


 

عنوان فارسی :

شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)و عملکرد مدیریت شده

عنوان انگلیسی :

Performance management practices, information and communication technology (ICT) adoption and managed performance

تعداد صفحات فارسی : 20 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2073

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2073.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 24 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
هدف. هدف این مقاله، نشان دادن نیاز برای مدیران دانشگاه های عمومی برای توجه کردن به شیوه های مدیریت عملکرد و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برای کسب عملکرد مدیریت شده به طور موفقیت آمیز است.
طراحی/ متدولوژی/ رویکرد- استفاده از رویکرد هدفمند طبقه بندی ای نامناسب، یک نمونه 900 نفری از کارمندان از چهار دانشگاه عمومی در اوگاندا استخراج شد.
یافته ها. نتایج نشان داد شیوه های مدیریت عملکردی که در روابط نمایندگی و ایجاد هدف با پذیرش ICT محول میشوند، در کسب عملکرد مدیریت شده در دانشگاه های عمومی، ضروری هستند.
مفاهیم کاربردی- ایجاد یک رابطه کارفرما- کارمند مثبت و مشارکت کارمندان در ایجاد اهداف و آرمانها، برای مدیریت موفق سازمانها، حیاتی است. پذیرش ICT ،به علاوه کیفیت خدمات، تحویل خدمات و کاهش هزینه را تسهیل مینماید.
اصالت/ ارزش- این مقاله یک رویکرد جدید را برای مدیریت کارمندان در دانشگاه های عمومی در کشورهای در حال توسعه و اوگاندا به طور خاص، فرا میخواند.




Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to demonstrate the need for managers of public universities to pay attention to performance management practices and information communication technology (ICT) adoption in order to achieve successful managed performance. Design/methodology/approach – Using a disproportionate stratified purposive approach, a sample of 900 employees was drawn from four public universities in Uganda. Findings – The results revealed that performance management practices that are vested in agency relations and goal setting with ICT adoption are necessary in the achievement of managed performance in public universities. Practical implications – Building a positive employer-employee relationship and involving employees in setting goals and targets is crucial for successful management of organisations. ICT adoption will further facilitate service quality, service delivery and cost reduction. Originality/value – This paper calls for a new approach to managing employees in public universities in developing countries and Uganda in particular.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله شش تصمیم IT که افراد IT شما نباید بگیرند

ترجمه مقاله شش تصمیم IT که افراد IT شما نباید بگیرند

ترجمه مقاله شش تصمیم IT که افراد IT شما نباید بگیرند در 15 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله شش تصمیم IT که افراد IT شما نباید بگیرند در 15 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


 

عنوان فارسی :

شش تصمیم IT که افراد IT شما نباید بگیرند

عنوان انگلیسی :

Six IT Decisions Your IT People Shouldn’t Make

تعداد صفحات فارسی : 15 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2074

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2074.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 18 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده

اکنون چندین سال است که ما شاهد ناکامی بوده ایم- گاها حتی تشدید هم یافته است- بسیاری از مدیران بازرگانی نسبت به فناوری اطلاعات و بخشهای IT خود احساس نا امیدی دارند.مرکز ما یک سمینار موسوم به "IT برای مدیر غیر IT" را اجرا میکند و برای بیش از 1000 مدیر ارشدی برگزار میشود که این دوره را به صورت اجرای چیزی مانند این سپری کرده اند:" من چه میتوانم بکنم؟ من به قدر کافی نسبت به IT برای مدیریت آن به طور دقیق شناخت ندارم .و افراد IT من – گرچه به سختی کار میکنند- اما به نظر میرسد شناخت کافی از مشکلات بسیار واقعی که من با آنها مواجه هستم، ندارند".





Abstract

For several years now, we have observed the frustration—sometimes even exasperation— that many business executives feel toward in- formation technology and their IT depart- ments. Our center runs a seminar called “IT for the Non-IT Executive,” and the refrain among the more than 1,000 senior managers who have taken the course runs something like this: “What can I do? I don’t understand IT well enough to manage it in detail. And my IT people—although they work hard—don’t seem to understand the very real business problems I face.”




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود