picfiledl

دانلود جزوات کلاسی – کتابهای دانشگاهی – پایان نامه- دست نوشته های کلاسی – پروژه – نمونه سوالات طول ترم اساتید – حل المسائل – مقاله – گزارش کارآموزی

picfiledl

دانلود جزوات کلاسی – کتابهای دانشگاهی – پایان نامه- دست نوشته های کلاسی – پروژه – نمونه سوالات طول ترم اساتید – حل المسائل – مقاله – گزارش کارآموزی

دانلود ترجمه متن دیدگاه کلی راه کارهای تحلیل لرزه ای غیر قابل انعطاف

ترجمه متن دیدگاه کلی راه کارهای تحلیل لرزه ای غیر قابل انعطاف

ترجمه متن دیدگاه کلی راه کارهای تحلیل لرزه ای غیر قابل انعطاف در 53 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات53
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی عمران

توضیحات کامل

ترجمه متن دیدگاه کلی راه کارهای تحلیل لرزه ای غیر قابل انعطاف در 53 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

دیدگاه کلی راه کارهای تحلیل لرزه ای غیر قابل انعطاف

عنوان انگلیسی :

Overview of Inelastic Seismic Analysis  Procedures

تعداد صفحات فارسی : 53 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1001

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1001.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 45 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
مهندسین فعال از راه کارهای تحلیل غیر قابل انعطاف  برای ارزیابی وابسته به زمین لرزه و طراحی به روز رسانی های ساختمان های موجود و سایر سازه ها و هم چنین طراحی ساختمان سازی جدید استفاده می نمایند.هدف کاربردی راه کارهای تحلیل وابسته به زمین لرزه برای پیش بینی رفتار سازه در تکان های زلزله ی آینده است.این مسئله با توجه به پیدایش مهندسی بر مبنای اجرا (PBE) به شدت اهمیت دارد زیرا به صورت یک تکنیک برای ارزیابی و طراحی وابسته به زمین لرزه می باشد (ATC,1996; BSSC, 2000).PBE از پیش بینی اجرا برای آگاهی دادن به تصمیمات در زمینه ی امنیت و خطر استفاده می کند.به این منظور،PBE اجرا را بیشتر بر حسب آسیب مورد انتظار به اجزا و محتویات سازه ای و غیر سازه ای دسته بندی می کند.زیرا آسیب سازه ای به مفهوم رفتار غیر قابل انعطاف،طراحی سنتی و راه کارهای تحلیلی است که از تکنیک های ارتجاعی خطی استفاده می کند که می تواند اجرا را فقط به طور ضمنی پیش بینی نماید.در مقابل،هدف راه کارهای تحلیل لرزه ای غیر قابل انعطاف این است که میزان تغییر شکل ها و تحریفات غیر قابل انعطاف را براورد نماید.


Abstract

Practicing engineers use inelastic analysis procedures for the seismic evaluation and design of upgrades of existing buildings and other structures, as well as design of new construction. The practical objective of inelastic seismic analysis procedures is to predict the expected behavior of the structure in future earthquake shaking. This has become increasingly important with the emergence of performance-based engineering (PBE) as a technique for seismic evaluation and design (ATC, 1996; BSSC, 2000). PBE uses the prediction of performance to inform decisions regarding safety and risk. For this purpose, PBE characterizes performance primarily in terms of expected damage to structural and nonstructural components and contents. Since structural damage implies inelastic behavior, traditional design and analysis procedures that use linear elastic techniques can predict performance only implicitly. By contrast, the objective of inelastic seismic analysis procedures is to directly estimate the magnitude of inelastic deformations and distortions.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله مقیاس گذاری مقاومت نمک ضد یخ پیاده روهای بتنی متراکم غلتگی از الگوهای فصلی غیر هوایی

ترجمه مقاله مقیاس گذاری مقاومت نمک ضد یخ پیاده روهای بتنی متراکم غلتگی از الگوهای فصلی غیر هوایی

ترجمه مقاله مقیاس گذاری مقاومت نمک ضد یخ پیاده روهای بتنی متراکم غلتگی از الگوهای فصلی غیر هوایی در 7 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی عمران

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مقیاس گذاری مقاومت نمک ضد یخ پیاده روهای بتنی متراکم غلتگی از الگوهای فصلی غیر هوایی  در 7 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

مقیاس گذاری مقاومت نمک ضد یخ پیاده روهای بتنی متراکم غلتگی از الگوهای فصلی غیر هوایی

عنوان انگلیسی :

Deicer salt-scaling resistance of non-air-entrained roller-compacted concrete pavements

تعداد صفحات فارسی : 7 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1037

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1037.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 10 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
این مقاله تاثیر پوزولان های متعدد را بر روی عملکرد تازه و سخت شده ی پیاده روی بتنی فشرده ی غلتکی بدون  انترینمنت( با خود بردن ) بدون هوا را بررسی می نماید. مقاومت پیمایش نمک ضد یخ این گونه ها برای شرایط چرخه ی انجماد- گداختن با یا یک دوره ی فریز کردن طولانی یا کوتاه ارتقا یافت.نسبت های آب- سیمان 0.36 و 0.43 بود. پوزولان های طبیعی ،خاکستر بادی و دود سیلیکا به صورت جایگزین های جزئی برای سیمان به ترتیب 8%، 20% و 20% به کار رفت.نتایج نشان داد پوزولان ها به طور کلی انسجام ترکیبات را در مقایسه با نمونه های مرجع ارتقا داده است.معرفی دود سیلیکا قدرت فشرده را بالا برد و به طور خاصی مقاومت پیمایش نمک این گونه ها را افزایش داد.پیمایش نمک همانطور طول دوره ی انجماد در چرخه ی انجماد- گداخت کاهش یافت،کم شد.


Abstract

This paper investigates the effects of various pozzolans on the fresh and hardened performance of nonair-entraining, roller-compacted concrete pavement. Deicer salt-scaling resistance of the specimens was evaluated for freeze–thaw cycle conditions with either a long or a short freezing period. Water–cement ratios were 0.36 and 0.43. Natural pozzolan, fly ash and silica fume were used as partial replacements for the cement, by 8%, 20%, and 20%, respectively. The results showed that the pozzolans generally improved the consistency of the mixtures compared with reference samples. Introducing silica fume improved


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله کاربردهای با کارایی زیاد و حجم انبوه فیبرها در مهندسی عمران

ترجمه مقاله کاربردهای با کارایی زیاد و حجم انبوه فیبرها در مهندسی عمران

ترجمه مقاله کاربردهای با کارایی زیاد و حجم انبوه فیبرها در مهندسی عمران در 24 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی عمران

توضیحات کامل

ترجمه مقاله کاربردهای با کارایی زیاد و حجم انبوه فیبرها در مهندسی عمران در 24 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

کاربردهای با کارایی زیاد و حجم انبوه فیبرها در مهندسی عمران

عنوان انگلیسی :

Large Volume,High-Performance Applicationsof Fibersin Civil Engineering

تعداد صفحات فارسی : 24 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1044

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1044.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 27 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
این مقاله یک دیدگاه کلی را در زمینه ی کابردهای فیبر در ترکیبات سیمانی ارائه می نماید.مسائل اجتماعی- اقتصادی پیرامون توسعه ی مواد در مهندسی عمران به طور کلی و مواد سیمانی تقویت شده ی فیبری به طور خاص، توصیف می شوند.کاربردهای کنونی  FRC خلاصه شده اند و اینکه کجا، چطور و چرا فیبرها در این کاربردها به کار رفته اند،با سند ذکر شده است.یک تلاش برای استخراج عوامل مشترک بین کاربردهای بسیار متفاوت صورت گرفته است.یک مطالعه ی موردی شامل پوشش داخلی تونل (که معمولا سیمانی است) در ژاپن می شود ،تا نشان دهد چطور رهنمود طراحی سازه ای جدیدا پیشنهاد شده ،سهم حمل بار فیبرها را مد نظر قرار می دهد.ویژگی های ترکیبی مربوط به بازده سازه ای برای شماری از FRC هایی توصیف شده است که به منظور استفاده در اعضای سازه ای حامل بار هستند.
کاربردهای سازه ای FCR ها در حال حاضر در حال رشد سریع است.در سال های آینده،خیال می شود ،کارایی بسیار بالا ی frc با تطبیق قابلیت کشش فلزات،به طور تجاری در کاربردهای متعدد به کار رود.تاکید چنین ماده ای در این مقاله ارائه شده است.نهایتا، نتیجه گیری در مورد گرایش های بازار صورت می گیرد و مشخصات فیبرهای مطلوب برای کاربردهای سازه ای ارائه می شود.




Abstract

This article presents an overview of fiber applications in cementitious composites. The socio-economic considerations surrounding materials development in civil engineering in general, and fiber reinforced cementitious materials in particular, are described. Current FRC appliations are summarized, and the where, how, and why fibers are used in these applications, are documented. An attempt is made to extract common denominators among the widely varied applications. The R&D and industrial trends of applying fibers in enhancing structural performance are depicted. An actual case study involving a tunnel lining constructed in Japan is given to illustrate how a newly proposed structural design guideline takes into account the load carrying contribution of fibers. Composite properties related to structural performance are described for a number of FRCs targeted for use in load carrying structural members. Structural applications of FRCs are currently under rapid development. In coming years, it is envisioned that the ultra-high performance FRC, with ductility matching that of metals, will be commercially exploited in various applications. Highlights of such a material are presented in this article. Finally, conclusions on market trends are drawn, and favorable fiber characteristics for structural applications are provided.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله آزمایش انفجار دالهای بتنی تقویت شده با FRP و فیبر با کارایی فوق عالی

ترجمه مقاله آزمایش انفجار دالهای بتنی تقویت شده با FRP و فیبر با کارایی فوق عالی

ترجمه مقاله آزمایش انفجار دالهای بتنی تقویت شده با FRP و فیبر با کارایی فوق عالی در 18 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی عمران

توضیحات کامل

ترجمه مقاله آزمایش انفجار دالهای بتنی تقویت شده با FRT و فیبر با کارایی فوق عالی در 18 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

آزمایش انفجار دالهای بتنی تقویت شده با FRP و فیبر با کارایی فوق عالی

عنوان انگلیسی :

Blast testing of ultra-high performance fibre and FRP-retrofitted concrete slabs

تعداد صفحات فارسی : 18 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1075

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1075.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 23 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
یک سری از آزمایشات برای بررسی مقاومت انفجار دال های ساخته شده هم از بتن فیبری با کارایی فوق عالی ساده (UHPFC) و هم بتن فیبری با کارایی فوق عالی جوش دار (RUHPFC) و هم دالهای تقویت شده با ورق های فلزی پلیمری آرمه ی فیبری (FRB)به شدت چسبیده (EB) صورت گرفت.دال های آرمه ی نرمال (NRC) به صورت نمونه های کنترل آزمایش شدند.LVDTها و مبدل های فشار برای ثبت تاریخچه های خمش بکار رفت و سنسورهای فشار در مرکز و یک لبه از تخت های بتنی واقع شدند که تاریخ های فشار شوک هوای قوی را اندازه میگرفتند.فشارهای اندازه گیری شده در مرکز و لبه ی تخته بتن ها با فشارهای براورد شده با استفاده از راه کار های قدیمی همانند TM5-1300،بسیار متفاوت بود.آزمایش ها بیانگر این بود که دال UHPFC ساده دارای مقاومت در برابر انفجار بالا نسبت به یک تخته بتن NRC بود و دال RUHPFC نسبت به هر دوی آنها بهتر بود.افزودن ورق های FRP کربنی EB به رویه ی فشرده ی یک دال آرمه، قابلیت کشش و مقاومت در برابر انفجار آن را افزایش داد.نتایج آزمایش با بیشترین جذب های انرژی پیش بینی شده از تحلیل های ظرفیت لایه لایه ی NRC ،تقویت شده با لایه های دیگر، UHPFC ساده و نمونه های RUHPFC مقایسه شد.


Abstract

A series of tests was conducted to investigate the blast resistances of slabs constructed with both plain ultra-high performance fibre concrete (UHPFC) and reinforced ultra-high performance fibre concrete (RUHPFC), and slabs reinforced with externally bonded (EB) fibre reinforced polymer (FRP) plates. Normal reinforced concrete (NRC) slabs were tested as control specimens. LVDTs and pressure transducers were used to record deflection histories, and pressure sensors located at the centre and one edge of the slabs measured airblast pressure histories. The measured pressures at the centre and edge of the slabs were significantly different from those estimated using traditional procedures such as those in TM5-1300. Tests indicated that the plain UHPFC slab had a similar blast resistance to the NRC slab and that the RUHPFC slab was superior to both. The addition of EB carbon FRP plates to the compression face of a reinforced concrete slab increased its ductility and blast resistance. Test results were compared with the maximum energy absorptions predicted from layered capacity analyses of the NRC, retrofitted, plain UHPFC, and RUHPFC specimens.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر

ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر

ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر در 8 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی عمران

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر در 8 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

تشخیص بالاست (جرم ترازمندی) راه آهن از طریق تست اثر همر

عنوان انگلیسی :

Railway Ballast Diagnose through Impact Hammer Test

تعداد صفحات فارسی : 8صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1123

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1123.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 11 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
این مقاله یک مطالعه ی عملی را در استفاده از پارامترهای نمایی اندازه گیری شده ی زیرسری های ستونی در محل را برای جستجوی آسیب ممکن بالاست راه آهن زیربنایی گزارش می دهد.روش های زیادی برای نظارت و آسیب رسانی به جستجوی مسیر ریل وجود دارد.با این وجود، جستجو آسیب بالاست (جرم تعادل، مصالح شسته) هم چنان به شدت بر روی وارسی بصری و تست اصلی مخرب تاکید دارد. در این مطالعه ی عملی، یک مسیر بالاست شده ی ساده ی نوعی با زیر سری ستون بتنی بررسی می شود.در روش پیشنهادی، بالاست زیر زیر سری ستون به صورت یک فنداسیون ارتجاعی مدلسازی می شود.آسیب بالاست به صورت نابودی بالاست و سیمان کاری بالاست با جمع آوری خاکه ها تعریف می شود.زمانیکه بالاست آسیب می بیند، استحکام ارائه شده در حمایت از زیر سری ستون کاهش خواهد یافت و مشخصات لرزش زیر سری ستون در محل، تغییر خواهد کرد.این مقاله امکان جستجوی وضعیت آسیب بالاست را زیر یک زیر سری ستون با نظارت لرزش زیر سری ستون مربوطه از طریق تست اثر همر ساده مطالعه می کند.این مقاله نه تنها پیشرفت نظری را بلکه بررسی و تحقیق عددی را ارائه می دهد.


Abstract

This paper reports a feasibility study in the use of measured modal parameters of in-situ concrete sleepers to detect possible damage of the underlying railway ballast. There are many methods developed for monitoring and damage detection of the rail track. However, the detection of ballast damage still heavily relies on visual inspection and destructive core test. In this feasibility study, a typical plain ballasted track with concrete sleeper is considered. In the proposed method, ballast under sleeper is modelled as an elastic foundation. Ballast damage is defined as ballast degradation and ballast cementation with the accumulation of fines. When the ballast is damaged, the stiffness provided in supporting the sleeper will reduce, and the vibration characteristic of the in-situ sleeper will be altered. This paper studies the possibility to detect the damage status of ballast under a sleeper by monitoring the vibration of the corresponding sleeper through simple impact hammer test. This paper not only presented the theoretical development but also the numerical verifications.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود